Cik Nor Miss Nor: Belanja

KaWaN YaNg SeTiA

Monday, January 31, 2011

Belanja

Dimulai dengan Bismillah...
Assalamualaikum w.b.t.

Untuk bulan nie, aku telah berjaya mengurangkan perbelanjaan aku.. Kurang RM400 dari bulan sebelum-sebelum nie... yahooo... sronok nyer... nak bukti???


Nie bukti die...


Cube lah tengok.. Siap buat list nie... macam nie lah cara-cara aku nak mengawal perbelanjaan setiap bulan.. yela kalau dulu.. memang boros abis.. sekarang nie boleh lah jugak aku kurang-kurang kan sikit belanja tue..


Alhamdulillah.... Tapi tuelah kan.. gaji untuk bulan nie, suke abis aku gune kan..
Sebab banyak na aku nak langsaikan hutang-hutang ku sekalian alam.. nak bayar duit kolej lagi, duit kutu... uishhh.. kalau di ikut-ikut kan, memang tak cukup gaji aku bulan nie... coz duit belanja aku tak ada langsung...


Tak kan lah nak mintak kat mak bapak aku lak kan... sedih nyer... Duit minyak pon aku korek-korek jerk duit tabung haji.... nak buat macam mana kan.. memang tak cukup untuk bulan nie... tapi tak pe lah... bulan depan last aku bayar duit kolej tue...


Start bulan 3 nanti boleh aku save baudget balik..........huuuuu... oklah takat nie sajalah celoteh aku.. k daa~~


Diakhiri dengan Wassalam.....


Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor