Cik Nor Miss Nor: Aktiviti Time Cuti

KaWaN YaNg SeTiA

Tuesday, February 8, 2011

Aktiviti Time Cuti

Dimulai dengan Bismillah....
Assalamualaikum w.b.t.

Hari nie aku da masuk keje.. Setelah 5 hari aku bercuti.. huuhu.. Lame sungguh rasenyer.. Tapi macam xpuas cuti jerk.. hehehe.. girl emoticon



Cuti lame pon bukan pegi ane-ane pon....
Aktiviti aku time cuti air tue :-





3/2 (Khamis) - Dok umah goyang kaki...

4/2 (Jumaat) - Cari barang-barang my sis coz die nak balik U ari ahad..

5/2 (Sabtu) - Ikut my dad cari barang-barang my bro coz besoknyer nak anta die pegi mrsm..

6/2 (Ahad) - Kol 8 a.m.. Kitorang gerak dari rumah nak pegi UPM Serdang... anta my sis... Kol 8.30 a.m.. Kitorang gerak dari UPM ke Penang... Nak anta my bro plek... huhuhu.. Kol 2 p.m lebih baru sampai penang... pusing-pusing mencari mrsm my bro.. beselah kitorang tak fasih jalan sana... so kitorang pon berpusing-pusing lah mencari... dah jumpe kitorang pon pergi lah cek in di hotel berdekatan... Hotel Sri Malaysia.. huhuu..
Seri Malaysia Kepala Batas Hotel
Kitorang tak berjalan mana-mana pon.. my dad dah penat memandu kan.. so kitorang juz lepak-lepak dalam bilik jerk...

7/2 (Isnin) - pagi-pagi my dad & my mum pegilah anta my bro ke mrsm.. nak daftar kemasukan pelajar... aku dan my bro yang lain lepak-lepak jerk dalam bilik... tengok tv jerk..

Kol 2 baru lah diorang balik ke bilik... Lepas solat zohor, kitorang pon bergerak lah nak pulang ke rumah... kol 3 baru kitorang bergerak selapas makan tengahari... Masyaallah... tibe-tibe jerk jem sebelom jumpe terowong... punye lah panjang jem nyer... huhu.. kitorang bergerak tanpa henti... sampai lah dekat satu perhentian nie... aku pon tak ingat perhentian apa... punye lah ramai orang nak gune tandas.. siap beratur lagi... girl emoticon.. Kebanyakan nyer sume kaum cina jerk... sabau jelah... aku pon beratur jela...

Kitorang pon teruskan perjalanan sampai lah berenti kat R&R Dengkil.. nak makan malam pula... tue pon mengambil masa setengah jam duduk kat situ... sebab nak tunggu my bro menghabiskan bihun sup die tue..

Berjalan punyer berjalan pukul 9.15 p.m, barulah kitorang sampai ke rumah... fuhhhh letihnyer tak terkira... penat siot.. girl emoticon Tapi sempat lagi aku menonton tv... hehhe...


so...........








8/2 (Selasa) - aku sudah start keje............. huhuhuhu.. girl emoticon

so tuelah jela aktiviti aku sepanjang bercuti Tahun Baru China......




Diakhiri dengan Wassalam....

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor