Cik Nor Miss Nor: Gigi Oh Gigi

KaWaN YaNg SeTiA

Friday, January 28, 2011

Gigi Oh Gigi

Dimulai dengan Bismillah....
Assalamualaikum w.b.t.

Orang cakap kalau kite mimpi gigi tercabut, maknenyer ada orang yang kite kenal or orang yang kite sayang akan meninggal dunie... tapi itu sesetengah orang aku rasa..... coz aku penah juga mimpi gigi tercabut..... dah banyak kali juga lah aku mimpi pasal gigi tercabut nie.... tapi xpenah pon orang yang aku kenal or sayang meninggal dunia.... ishhhhh mintak simpang lah... huu.... xsanggup untuk aku menghadapi semua itu lagi.... tapi ajal maut kan ditangan Tuhan... kita cuma merancang jerk.. Tuhan yang tentu kan hidup mati kita semua..... kan..





Malam tadi aku bermimpi............







Semua gigi ku tercabut..... atas bawah, depan belakang...... fuhhhh teruk gak lah gigi ku malam tadi (dalam mimpi jerk)... hhiihhi..... aku mintak lah jangan jadi apa2 kat sape2 yang aku kenal or yang aku sayang...... hurmm.. takut plak aku kalo2 jadi kenyataan lak kali nie kan..... sape dapat jangka kan.... takut pulak aku bile pikir2 balik hal nie...... dala my hubby selalu na demam. xsehat jerk manjang.... tah makan ubat ke x tue.... jangan cakap die... aku pon lau xsehat, jarang gak makan ubat..... hihihi.. malas sebenarnyer nak berjalan ke dapor nak amik ubat........ hehehhe... Aku rasa xde apa2 kot yang jadi.. kalo terjadi pon terpakse lah redha dengan keadaan.... oklah xmo lah citer2 pasal nie lagi.... buat aku seram sejuk jerk..... huuu.. k daaa~~~~


Diakhiri dengan Wassalam....

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor