Cik Nor Miss Nor: Lega....

KaWaN YaNg SeTiA

Thursday, January 27, 2011

Lega....

Dimulai dengan Bismillah...
Assalamualaikum w.b.t

Hari nie boleh dikatakan kerja banyak lah jugak... tapi kepala aku skang nie da stweng rase nyer... sebab semalam nyer pasal lah... ngan lame menunggu lagi... ngan bising macam pasar lagi... adoiiiii tensen betol aku semalam..... dala die tanye soalan yang memang komfom xleh nak jawab pon....... huhuhu...

Pagi tadi memang aku terasa malas nyer nak pegi keje hari nie... bile aku pikir2 balik banyak na urusan aku hari nie...... aku gagahi juga lah untuk datang ke ofis hari nie....... nak mohon cuti lagi, nak fax kan resit, nak poskan surat peringatan lagi.... tue ini..... sib baik tinggal nak tulis dalam buku memo tindakan jerk...

Tapi memang la, aku memang xpuas hati dengan soalan diorang semalam.... huh... xterpikir plak aku kalau2 diorang tanya soalan macam tue....
Soalan2 wajib time temuduga :-
  • Apa yang kamu paham tentang itu ini???
  • Apa yang kamu buat dekat ofis???
  • Ceritakan serba sedikit skop kerja kamu.......
  • N last soalan yang xpenah korunk jangka akan diorang tanya..
xkesah lah bidang korunk or NOT....... Janji korunk kene amik tau tentang semua hal kerja.... huhu....pas nie aku kene lebih sedia untuk menghadapi interview yang seterus nyer... hihihi... aku rase xconfident dapat jerk...... mybe bukan rezeki aku kan... nak wat macam mana kan.... terima jela seadanyer.....hurmmm... oklah nie jerk yang aku nak kongsikan wat masa skang nie... jumpe di lain masa.. daaa~~~

Diakhiri dengan Wassalam...

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor