Cik Nor Miss Nor: Hari yang ditunggu2

KaWaN YaNg SeTiA

Friday, January 21, 2011

Hari yang ditunggu2

Dimulai dengan Bismillah...
Assalamualaikum w.b.t.

Hari jumaat adalah hari yang aku tunggu2 setiap minggu.. nak tau pe sebab nyer.... hahhahah.. da tentu la hari jumaat dapat rehat panjang... maknenyer leh arr aku buat macam2 kan... contoh nyer macam nak membuto ker, main games ke dan seangkatan dengan nyer la...

tue yang syok tue...huhuh...aku ingat hari nak membuto coz malam tadi punyer la xdapat tido... kol 2 pag baru dapat lelap... huii dasyat sungguh... sebab petang semalam aku da bantai tido petang selama 2 jam, tue yang malam aku xdapat tido... nyosal sungguh raso nyer bile tertido waktu petang tue... huhuhu... tapi xpe malam nie lau nak tido pagi2 buto pon xpe.. coz sok da cutiiiiiiiiii....... lagi la i suke....... hihihihhi... ok da2.. xmo merepek panjang2...nanti2 sambung lik... daaaa~~~~


Diakhiri dengan Wassalam...

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor