Cik Nor Miss Nor: Kenduri apakah???????

KaWaN YaNg SeTiA

Friday, January 21, 2011

Kenduri apakah???????

Dimulai dengan Bismillah...
Assalamualaikum w.b.t.

Tahun baru cine nie, kawan aku ada buat kenduri.. tapi aku xtau kenduri untuk apa.. kenduri kan ada banyak... kenduri kawen, kenduri doa selamat, kenduri arwah.. tapi die nie buat kenduri apa ekk.. tanya bukan nak cakap betol2... kenduri tunang kah???? jeng..jeng...jeng... hhihihi... lau tunang, alhamdulillah lah.. dah tunang kawan aku sorang nie...

bile ku renung2 kan balik... ramai gak kawan2 sekolah aku telah berumahtangga... rumah aku je yang belum ada tangga nyer...hahhah... bile tengok gambo diorang sorang2.. teringin pulek aku nak mengecapi saat bahagia tue... tapi bile kah??? aku xpasti... coz aku nie dah lah anak yang ke4.. ada pulek 2 orang akak... xkan la aku nak langkah bendul lak kan... tapi nak tunggu diorang pon, macam lame je nak tempoh saat tue... huhuhu...tapi xpe la.. sementara tunggu nie, boleh gak kitorang mengumpul duit kan untuk masa depan kitorang nanti...hhihihi...

bagus x idea ku ini??? bagus kan...hiihhi... tapi pikir2 balik, macam takut pon ada gak... yela kite orang perempuan nie, kan macam2... mengandung lah, berpantang lah, n macam2 lagi.. dah ada tanggungjawab kan kene lah buat...huhuhu..

aku cakap macam nie, coz malam semalam boleh plek aku terpikir nama2 untuk anak-anak aku nanti..huhuuh... kawen pon belom, dah pikir anak...jauh na menung nyer...hhihihi... biarlah otak aku, sekati aku lah nak pikir pe2 pon....

aku xmenyusahkan orang lain pon... hurmm... macam2 name ada kat pikiran aku semalam... nak tau name2 diorang 2...mungkin da bese dengar.. tapi aku rase macam unik plek.. kalo yang perempuan aku nak name kan... Nur Khalisha Khaisara, Nur Alesya Asmira... N nama laki plek... Mohd Saufian Najmi, Mohd Safran Najman...

sedap x??? hahahha... belom kawen lagi nie....xpe2 rancang2 saje... nanti tengok la kot aku terjumpe lak name yang sedap2 kan pas aku kawen nanti... mesti lah xdijangka..hahhaha... aparahhh....

ok2 dah xmo mengarut panjang lebar... lom apa2 lagi dah pikir nama anak.... ok lah daaa~~~


Diakhiri dengan Wassalam..

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor