Cik Nor Miss Nor: Mengelirukan

KaWaN YaNg SeTiA

Friday, January 21, 2011

Mengelirukan

Dimulai dengan Bismillah..
Assalamualaikum w.b.t.

Daripada aku xbuat apa2 keje nie, baik aku godek2 pasal blog nie... bese la baru nak blajar buat kan.. so mule2 memang memening kan kepala aku nak mencari.. kejap 2 kejap nie... huuuu fening kepala aku....

kadang2 rasa macam nak mengamuk la pulek...huuhu.. sekejap aku tengok blog opis aku.. sekejap aku tengok blog kawan aq nyer... tengok cara2 diorang buat macam mane... rasa macam nak pecah lak kepala aku nie nak mencari macam2 berkaitan blog nie.. huhuhuh...xpe2 aku akan godek pelahan2.. nanti senang sikit nak paham...huuhhu..

tue la.. orang buat, sibuk nak buat...huhhu... sebenar nyer jeles aku tengok diorang nyer blog.. teringin lak nak ada blog sendiri.... hehheeh.. ok lah aku nak godek2 pasal blog nie balik...huuhhu.. daaaaa~~~~

Diakhiri dengan Wassalam..

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor