Cik Nor Miss Nor: Imbas kembali

KaWaN YaNg SeTiA

Tuesday, January 25, 2011

Imbas kembali

Dimulai dengan Bismillah....
Assalamualaikum w.b.t.

Masuk tahun nie, dah 4 tahun 5 bulan hubungan kami terjalin.... lame x??? lame kan tapi xselame 10 tahun lah ada sesetengah orang tue... tapi jodoh semua di tangan Allah kan... so aku pon xtau lah, kapel selama nie ada jodoh ke x kitorang nie... tapi aku harap sangat ada lah jodoh kami nie... hehehh :p....

Aku ingat lagi..... kawan aku penah berkata..... 'die nak kat F****, tapi ko plak yang dapat'..... xcam bengong je ayat die tue...... sakit hati wooo..... macam lah perempuan tue lawa na.... tapi aku diamkan aje la...... aku nie dala mulut xde insurans lau da terlepas cakap....... silap hari bulan memang berperang kitorang nie.....huhuhu..... sooooo aku sabar jela.... my hubby pon penah cakap die xsuke perempuan yang pakai spek mata....

Die apa tau.... die xtau hal sebenar senyap2 sudah lah....... ikut sedap mulut je cakap...... sori ok... lau my hubby nak kat F**** tue, die xkan mintak nombor aku k......... aku bukan nyer jenis nak merampas hak orang....... lau die suke kat minah tue, lantak die lah... watpe aku nak kacau lagi... ye x??? nie da my hubby pilih aku, aku nak wat macam mane.... Tapi my hubby xtau pon pasal nie... malas nak cerita....

Sedih betol aku dengar die cakap macam tue..... kadang2 terasa macam nak lempang die jerk... ishhhhh... cube kalau aku cakap macam tue kat die.... ape perasaan die.. mestila sakit hati kan..... lau xsakit hati tue, memang xde perasaan lah die tue....... xsemestinyer aku keluar ngan minah nie, semua nak kat die jerk.... ko xtau apa2, senyap2 sudeh.... minah tue pon xcakap apa, ko lak sibuk2.... pe hal....

huh.... oklah aku da malas nak pikir hal2 yang dah lepas nie... abaikan saje..... yang penting aku N my hubby hapie together2.... ;)

Diakhiri Wassalam.....

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor