Cik Nor Miss Nor: Pagi yg membosankan

KaWaN YaNg SeTiA

Friday, January 21, 2011

Pagi yg membosankan

Dimulai dengan Bismillah..
Assalamualaikun w.b.t.

Hari-hari xde keje nak buat... huh bosan nyer keja lau cmnie ghoman nyer...hhuhuhu..Hari nie tinggal lah kami staf 4 orang perempuan n bos.. Bos bese la kan dok dalam bilik die.. xkan nak duduk kat luar lak kan...

yang lagi 2 orang tengah dok bersembang dalam bilik pantri... besela perempuan kan bergosip la keje diorang tue.. yang kami berdua lak nie, dok mengadap komputer jela...xtau nak buat apa lagi kan... hiihihi..tapi kan kadang-kadang tue, seronok gak lau duduk2 jerk xbuat keje.... dapat gak rehat2 kan minda...

xpayah nak pikir itu ini.. ye tak...huhuhu..sebenar nyer banyak bende aku nak tulis pasal diorang nie... tapi tibe2 beku lak otak aku nie nak cerita pasal diorang punyer perangai...heheheh...xbaik la pulak nak mengutuk orang nie...aku nie bukan suke sangat nak kutuk mengutuk orang..lau terpakse jerk baru aku kutuk orang tue...hiiih...sebab tue bile diorang start mengutuk orang, aku pon start la angkat kaki... malas aku nak dengar... macam la diorang tue perfect 100%...

kan... xsemua orang perfect 100%... Setiap orang ada kelemahan nyer tersendiri...tolong jangan berlagak yang korang tue perfect la sangat... menyampah lak aku... lau boleh memang aku nak blah dari sini pon...tapi pikir2 balik, semua tempat keje macam tue... mesti la ada lau part2 gosip menggosip nie.. Tensen nyer aku macam nie.. hari2 tambah dose...huhuhu... ok lah.. sedar xsedar aku pon tengah mengutuk diorang skang nie...hahahhaa ;p.... xbaik tau...huhu....ok lah xde benda aku nak cerita da....nanti aku sambung balik... daaa~~


Diakhiri dengan Wassalam..

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor