Cik Nor Miss Nor: Rindu nyer

KaWaN YaNg SeTiA

Monday, January 31, 2011

Rindu nyer

Dimulai dengan Bismillah.......
Assalamualaikum w.b.t.

Tadi aku dah bercerita pasal hujan semalam.. Sekarang nie, aku nak cerita pulak pasal anak buah kesayangan aku sorang nie.. Series aku katekan yang aku teramat lah rindu kan die sekarang nie..

Comel kan

Nama die Rauf Al'Falah..Dah 3 Bulan kot, aku tak jumpe die nie.. kalau dulu, ada lah jugak abang aku bawak die balik rumah.. Tapi sekarang nie, dah tak balik-balik dah die nie.. Rindu giler aku dekat die nie.. Yela die pon dah ikut mama die balik johor.. Kalau bagi abang jage pon, sape nak jage die time abang keje kan.. huuuhu.. ...


Aku ingat lagi time die demam, die main, tido dan seangkatan dengan nyer la.. aku lah yang paling rajin melayan die.. kalau boleh aku nak bawak die ke mana-mana aku pegi.. tapi disebabkan kalau akak aku ada, memang die tak bagi aku bawak die nie.. Time die ada memang riuh lah rumah tue.. littlegirlemoticon.. memang penat giler lah nak melayan die sorang nie.. huhu



Tapi bile die dah lame tak datang rumah, sunyi pulak rase nyer rumah nie.. hurmm..




Diakhiri dengan Wassalam.....

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor