Cik Nor Miss Nor: Finally~~

KaWaN YaNg SeTiA

Monday, January 24, 2011

Finally~~

Dimulai dengan Bismillah..
Assalamualaikum w.b.t.

Akhirnyer keje untuk hari nie, sudah selesai aku laksanakan... Alhamdulillah... walaupun ada seteng lagi keje yang belom siap lagi... tapi xpe.. xbanyak pon yang tinggal... sekarang time untuk aku merehatkan diri ini saje... hahahhah... Sebenarnyer kan hati aku nie berdebar2 sebenarnyer..

coz rabu nie aku ada interview untuk jawatan tetap... huhuhuh.. takut siot... sebab tue aku membusykan diri untuk melupakan seketika debaran ku ini.. heheheh...

Korunk penah x kene interview... xkesah lah keje ke, time study ke.... mesti korunk rasa berdebar yang amat kan... hah macam tue lah aku rasa sekarang nie... huuhhu... tulunnnnnn... takut bangaet nie..hurmmm...

jangan lah tanye yang bukan2... tanya lah apa yang kitorang tau jerk.. senang sikit nak menjawabnyer...

tapi gisau gak lau tibe2 gugup lak kat depan diorang tue... doakan lah aku dapat jawab dengan selamatnyer... heheh.. ok lah xmo ingat2 lagi pasal nie... nak lupekan seketika dulu... ok chow... huhhu..

Diakhiri dengan Wassalam..

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor