Cik Nor Miss Nor: Personaliti mengikut abjad

KaWaN YaNg SeTiA

Sunday, June 19, 2011

Personaliti mengikut abjad

Dimulai dengan Bismillah...
Assalamualaikum w.b.t...

Bende nie aq terbace dekat buku ayahku... So saje aq nak kongsikan dengan korunk sume.. Bende nie tak ada kaitan dengan yang hidup mahupon yang telah meninggal dunia.. cehhwahh..

So renung2 kan lah & selamat membace..

21 Mac dan ke atas

Kebiasaanya golongan ini akan berjalan dengan langkah yang berspring @ terhenjut2. Golongan ini kadangkala terlalu sensitif, sugul, cepat terangsang, pening @ sakit kepala kerana terlalu banyak berfikir, serta banyak tumpukan sesuatu kerja @ perkara. Golongan ini biasanya amat aktif serta dinamik, cepat buat keputusan kemudian menyesal, pandai memujuk, suka berkawan dan amat peka untuk menyelesaikan masalah orang lain. Sungguh berani, sangat suka mengembara, pengasih, sopan santun dan pemurah, emosi cepat terusik, agresif, pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain serta terlalu cemburu.

Golongan ini juga mungkin mudah hilang semangat, kadang kala berasa amat bimbang, takut serta tidak lelap tidur, pemarah, gugup, letih otak, muram, pemarah tidak tentu pasal, sering kali berasa letih dan kekurangan tenaga, lemah dan gementar, kebiasaanya anda amat sensitif terhadap sesuatu kebisingan dan lain2 gangguan. Anda amat suka memikirkan sesuatu perkara...

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor