Cik Nor Miss Nor: 20 Februari dan ke atas

KaWaN YaNg SeTiA

Monday, June 20, 2011

20 Februari dan ke atas

Golongan ini amat baik hati, mudah bergaul, mempunyai perasaan yang bertimbang rasa, sangat sayang kepada binatang. Golongan ini sungguh idealistik dan mempunyai pandangan yang jauh, gemar melakukan sesuatu dengan teratur serta menurut peraturan2 yang tertentu. Golongan ini juga kerap menyempurnakan @ menghabiskan kerja2 @ sesuatu tugas yang ditinggalkan oleh orang lain.

Golongan ini mempunyai personaliti yang amat menarik, mudah didampingi, pemalu, pemendam rasa, jujur, pemurah, mudah simpati, sangat sensitif dengan perkataan yang dituturkan, peka keadaan sekeliling @ orang lain, tidak cepat marah dan amanah, tahu membalas budi, pemerhatian dan penilaian yang tajam, suka berangan2, suka melancong, manja dan suka perhatian, suka hiasan rumah serta berbakat dalam bidang seni.

Golongan ini mampu untuk menjadi degil, kurang bertanggungjawab, kurang rajin, dan tidak cergas. Golongan ini amat gemar tinggal di kawasan berdekatan dengan air, serta sesuai dengan tugas @ pekerjaan serta perniagaan yang mempunyai hubungan dengan laut, sungai, empangan @ sebagainya. Golongan ini kemungkinan besar bagus dalam pembikinan karangan buku, cerita2 dan seerti dengannya kerana tajam pandangannya.


Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor