Cik Nor Miss Nor: 21 Mei dan ke atas

KaWaN YaNg SeTiA

Sunday, June 19, 2011

21 Mei dan ke atas

Golongan ini mempunyai minda yang aktif dan selalu ingin mengambil tahu sesuatu perkara atau kejadian, gemar menyelidik serta bereksperimen dan mempunyai kebolehan mengunakan akalnya dengan baik. Golongan ini juga mempunyai kebolehan memandang sesuatu perkara itu dari dua sudut yang berbeza @ due persoalan yang berbeza serta kadangkala pula boleh memberi jawapan @ pandangan dari dua sudut @ segi dimana membuatkan orang lain sukar untuk memahaminya..

Golongan ini sungguh berfikiran jauh, mudah ditawan juga kerana sikapnya yang baik, lemah lembut, mudah berubah sikap, idea serta mood. Golongan ini mempunyai terlalu banyak idea, sensitif, sentiasa berfikir serta suka bertangguh dalam membuat sesuatu perkara. Golongan ini juga terlalu memilihkerana mahu yang terbaik, kadangkala cepat menjadi marah dan cepat sejuk pula. Sentiasa suka bercakap, berdebat, suka buat lawak jenaka, bergurau, cerdas, berangan2 dan pandai berkawan, sangat tertib, pandai mempamerkan sikap, mudah kecil hati, suka akan kekemasan, cepat bosan dan cerewet, kadangkala kurang mempamerkan perasaan dan cepat sembuh apabila terluka hati serta suka kepada barangan yang berjenama.

Golongan ini tidak menerima sesuatu dengan begitu sahaja kecuali atas sebab yang tertentu. Merupakan seorang suka menyelidik dan mengkaji dan lewat menamatkan sesuatu perkara..

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor