Cik Nor Miss Nor: Aku terasa sangat (Part2)

KaWaN YaNg SeTiA

Thursday, June 2, 2011

Aku terasa sangat (Part2)

Dimulai dengan Bismillah..
Assalamualaikum w.b.t..

Sejak akhir2 nie, aq jadi pemerhati kat opis nie.. nak tau apa die.. yela sebab xde keje kan.. so korunk nak aq watpe lagi.. dok melanguk jela gamaknyer.. huhhu.. mana tak nyer, akak nie asyik suh dak nie yang buat itu ini.. Abis aq nie pebende.. Tunggul ker??

Kadang2 memang aq terasa sangat dengan apa yang die buat kat aq nie.. Aq pon nak gak wat keje.. dari dok bodoh jerk kat depan komputer nie.. balik2 kat minah nie.. tensen aku tengok..

Aku bukan nyer apa.. aku tengok macam diorang nie pilih kasih tau... macam diorang nak lebihkan kat minah nie jerk.. aq terkontang kanting.. nie lah sebab nyer aq nak cari keje kat tempat lain.. aq memang xsuke keje kat sini... tapi kerna terpakse kan.. so aku turut kan saje lah..

Kadang2 tensen gak aku.. tapi nak wat camne kan.. dah dapat keje, kire bersyukur lah gak aku.. tapi bukan keje yang macam nie.. dok depan komputer jerk manjang.. aq nie bukan lah nak kata jelezz ke apa ker.. cume aq rasa xpatut je.. yela time minah nie kuar ke merayau ke, xnak lak pass keje tue kat aq.. nak gak die tunggu minah nie..

Macam lah aq xboleh nak buat.. XADIL BETOLLL... macam lah aq bodo na nak wat sume tue... BENCIIIIIIIIIIINYERRRRR!!!!!!!!!..

Aku arap2 cepat lah aq blah dari sini... Sakit ati aku dibuatnyer.. kang aq tempik, terperanjat lak diorg.. ingat aq xbrani nak tempik ko ker... aq takut ko terasa jerk... aq pon tau gak jage ati orang lain.. xmacam ko..PILIH KASIH......... huhhhh... :@


Diakhiri dengan Wassalam...

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor