Cik Nor Miss Nor: 21 Januari dan ke atas

KaWaN YaNg SeTiA

Monday, June 20, 2011

21 Januari dan ke atas

Golongan ini sangat rajin belajar, banyak berfikir dan sabar. Ahli philosophi dan berperikemanusiaan serta golongan ini mudah berkawan dan dari segi kedudukan adalah baik. Golongan ini juga punyai banyak hubungan dengan orang kerana suka @ gemar berkawan. Tenaga adalah baik dan mampu untuk fokus @ memusatkan fikiran kepada sesuatu perkara. Golongan ini juga suka menyelidik kepada perkara2 saintifik, ghaib, astrologi adalah kegemaran golongan ini, tidak takut kepada perkara2 yang baru dan sentiasa mencubanya..

Golongan ini juga berfikiran abstrak, bijak, personaliti mudah berubah2, pendiam, pemalu, rendah diri, jujur dan setia, keras hati, tidak suka dikongkong, suka kegiatan lasak, sensitif, mudah mempamerkan kemarahan, tidak suka benda remeh temeh, suka berkawan tetapi kurang mempamerkannya, berani, bercita2 tinggi dan suka berangan2, pemerhatian tajam, suka berhibur serta bersukan, suka kepada seni, sangat romantik, cenderung kepada benda2 tahyul dan boros.

Pada zaman kanak2nye, memerlukan ramai kawan dan kasih sayang. Golongan ini juga harus tahu bagaimana untuk mengawal diri sendiri dan menghormati orang lain serta tidak mempamerkan kelakuan yang ganjil. Golongan ini kadangkala amat cerewet dalam hal makanan, gemar bersuka ria ditempat awam dan pelajari sesuatu dengan bacaan2 pengembaraan, saintifik dan tulisan2 yang progresif..

Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor