Cik Nor Miss Nor: Lagu PLKN

KaWaN YaNg SeTiA

Friday, February 11, 2011

Lagu PLKN

Dimulai dengan Bismillah.....
Assalamualaikum w.b.t.

Masuk tahun nie, hampir 5 tahun aku meninggalkan zaman PLKN ku... huhuhu.. Rindu sungguh aku dekat kem, budak-budak kem semua dan segala aktiviti yang kitorang ikut... huhh... Bile diingatkan balik, memang besh giler lah time tue... Memang kenangan yang susah untuk aku lupekan.. memang tak rugi pon masuk PLKN... Sape-sape yang xmasuk tue, memang rugi giler.. Selain dapat kawan baru, macam-macam aktiviti yang kite semua boleh ikut.. memang sedih giler lah bile hari last untuk kitorang semua...

Hari last, masing-masing tersendu sendan menahan tangis... syahdu giler.. hahah... Aku ingat lagi, kat kem tue... Aku ada lah sorang kawan laki yang betul-betul rapat ngan aku... kemana mesti berdua... heheh.. Opsss.. Tapi kitorang tak couple ok... Kawan biasa saja.. Tapi ramai yang buat gosip pasal kitorang.. Tapi kitorang buat bodoh sudeh.. hhuhuhu..

Tapi hari last tue kan... memang aku terharu giler lah.. mana tak nyer.. Sebelum bas aku bertolak, si mamat nie siap tunggu lagi kat tebing tunggu sampai aku bertolak... aku tak tau lah die tau ke tak yang aku nampak die menangis... hihihi.. Yela jantan kalau nangis kan jatuh ego diorang.. hihihi...

Tapi betul lah, aku terharu giler... Tapi tak tau lah die nangis untuk sape... hehehe..

Nielah lagu PLKN.. Jom ramai2 kite nyanyi same2...

Wira wirawati harapan bangsa
Tiba masa kita berjasa
Kita sahut cabaran
Bergerak seiringan
Demi mencapai wawasan

Kenali rakan pelbagai budaya
Selari warisan kita yang kaya
Bersama bergandingan
Tiada perbezaan
Kita warga Malaysia

Berkhidmat untuk negara
Berbakti penuh setia
Satu hasrat, satu semangat
Satu tekad bersama

Kami wira wirawati negara
Kita masa kami berjaya
Kami sahut cabaran
Bergerak seiringan
Kami pasti mencapai wawasan
Kita sahut cabaran
Bersama bergandingan
Berkhidmat untuk negara
MALAYSIA.


Takkan aku lupe kan saat-saat indah ini... huuhu..


Diakhiri dengan Wassalam....


Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor