Cik Nor Miss Nor: Maen tarik 'tali' pulok doh

KaWaN YaNg SeTiA

Tuesday, November 15, 2011

Maen tarik 'tali' pulok doh

Dimulai dengan Bismillah..
Assalamualaikum w.b.t...

N3 nie bukan sebarang n3 oke... Nie bukan maen tarik 'tali' yang bese korunk maen time kanak2 ribena kat tadika dulu... Nie maen tarik 'tali' yang lua bese punyer.. *lua bese ker???*.. huhhuhu..

Aq nak meluahkan rase kesal aq lah kat sini.. Boleh tak?? Lagi aq pendam lagi sakit ati plak... huhhu...

Aq tanye korunk lah kan.. Ape gune nyer staf ramai tapi tak boleh nak tolong sesame staf.. Pastue sebuk kate banyak keje.. Then pakai tarik orang je pegi wat keje diorang tue... woo..woo... Banyak cantik muke kamu sume.. huhuuh..

So sape lagi yang jadi mangsa kalo bukan aq... Bukan aq tak nak pegi cume aq kesian ngan orang kat sini pulak.. *cehhwahh*.. Sini kalo di ikutkan lagi banyak keje dari diorang.. Diorang ada bahagian2 sendiri.. Sini rojak.. Thats mean campur2 keje tue..

Macam2 kene wat.. Tak macam diorang tue.. Asyik nak maen pas kat orang jerk.. huhh... Tensen aq......

Dalam dilema betol aq skang nie.. Arap2 lah diorang tak jadi nak tarik aq pegi sana.. huhuhuhu.. Dont like it... :'(

Diakhiri dengan Wassalam...


Like or comment maybe ?

1 PeNGuLaS:

Fatin Mraz said...

tolong menolong mmg bagus..

dahulukan keje sendiri..

its about priority.. =)

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor