Cik Nor Miss Nor: Kejam sungguh

KaWaN YaNg SeTiA

Wednesday, November 2, 2011

Kejam sungguh

Dimulai dengan Bismillah...
Assalamualaikum w.b.t...

Lame nyer aq tak becerite lam blog nie... busy je manjang... huhuhu.. Baru lah ari nie ada story cikit nk citer... hhhihiih..

Pagi tadi aq terpandang buku mastika nie... Lame rase nyer aq tak beli mastika.. So aq beli lah, saje je nk bace sementara tak buat apa2 kat opis nie.... Cerita lam nie pon terhangat sungguh.... Cube korunk tengok page depan die... Ada gambar kucing.. So lam nie banyaklah citer pasal kucing nie...


First time aq baca mastika sampai meleleh air mataku.. Yela pasal kezaliman seteng manusia terhadap binatang nie lah.. Sedih woo...

Selaloo cite antu je kan.. Skang pasal kucing kene dera mana taknyer aq meleleh.... hhuhuu... Cube korunk tengok gambar kucing tue... Kaki depan die kudung gara2 kene potong dek manusia yang tak perikemanusian...

Hanye kerana die curi ikan, kaki kene potong... Aiyooo... Memang ko tak layak dipanggil manusia la.. Nasib baek la ada sorang hamba Allah sanggup tuk tolong kucing nie.... Aq arap2 la manusia yang kejam tue dapat balasan yang setimpal nyer...

Otak takde ke.. Takde belas kasihan sungguh... huhhh....

Diakhiri dengan Wassalam....


Like or comment maybe ?

1 PeNGuLaS:

Fatin Mraz said...

x sanggup nak tgk..apatah lagi nak baca.. kejam sungguh..

nway, jemput ke blog.. meh tgk nama kamu kaler apa.. hehee

http://februaricinta.blogspot.com/2011/10/carta-terkini-bloggers-at-cintas.html

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor