Cik Nor Miss Nor: SeLaMaT HaRi RaYe!!!

KaWaN YaNg SeTiA

Monday, August 29, 2011

SeLaMaT HaRi RaYe!!!

Dimulai dengan Bismillah..
Assalamualaikum w.b.t...

Wahh ari nie last pose... Alhamdulillah.. Terasa cepat pulak masa berlalu.. huhuhu.. Apa2 pon aq ingin mengucapkan SeLaMaT HaRi RaYe MaaF ZaHiR BaTin & SeLaMaT HaRi KeMeRDekaaN yang ke 54 kepada sume umat Islam tak kire dimana korunk berada...


Cakap pasal raya, mesti lah kene saling bermaaf-maafan kan.. Tapi aq susah betol nak mintak maaf kan orang... Aq pon tak tau kenapa.. Bile orang mintak maaf dengan aq, mesti aq tak tau nak cakap apa.. So aq senyap jela... hahhaah... So cruel.. huhuhu..

Tapi dalam mesej boleh jerk.. Depan2 susah sikit wooo.. I kan pemalu.. hhihih..

Walau apa2 pon.. Aq ingin menyusun 10 jari memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki pada sesapa yang mengenali diriku ini... SaLaM RaYe SuMe..


Diakhiri dengan Wassalam...


Like or comment maybe ?

2 PeNGuLaS:

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Ak pun ssh la na maafkn ko mcm ni.. Haha...

Selamat Harai Raya.. :)

NoR said...

ko mmg... huhuuh.. tapi aq xde wat salah ngn ko kan... hahahha

Camat Arie Raye gak... nak raye ko kat pahg lak

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor