Cik Nor Miss Nor: Kete vs Moto

KaWaN YaNg SeTiA

Friday, August 12, 2011

Kete vs Moto

Dimulai dengan Bismillah...
Assalamualaikum w.b.t..

Nape aq nak buat entry nie??? Sebab berlumbe ke?? Ada maknenyer sebab berlumba.. Nie gara2 sebab ramai orang tanya aq pasal lesen..

hhuhuu.. "Ko ada lesen kete tak??" then disusul pulak "lesen moto??".. Dua persoalan nie mesti wajib diorang tanya kat aq... Aduiii lotih mokcik nak kobar banyak kali...huhuhu


vs


*pinjaman dari incik google*

Lesen kete dah lepas.. Skang tinggal moto je.. Aq ingat nak amik lesen moto.. Tapi.....

Ex moto my bro telah membuatkan aq fobia bawak moto.. Sebab nyer 2x aq excident.. Satu dengan my dad dan satu lagi ngan my prenzz..

Sebab tue aq tak brani nak bawak moto yang bergear nie.. Kalo skuter boleh jerk.. huhuhu... Bile bawak je mesti terkenang excident tue.. Rase takut pon ada gak..

Takut2 aq pon, aq memang teringin nak buat lesen moto.. Sebab nyer senang nanti aq nak kuar pegi ke kedai ke mana2 lah.. Tak payah lah bawak kete kalo2 nak pegi tempat yang dekat2 nie...

ermmm... Nanti lah dulu kot... Tak sanggup rase nyer aq nak alami sekali lagi.. *pisang terbelah 3x*... hhuhuhu...


Diakhiri dengan Wassalam


Like or comment maybe ?

2 PeNGuLaS:

Nur Zalfa Afra said...

cukuplah pisang berbuah 2 kali, x perlu sampai 3 ye..hehe

NoR said...

mmg da tbelah 2x.. tkt tuk kali ke3 lak.. hahah =p

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor