Cik Nor Miss Nor: Jikalau aq dapat TETAP

KaWaN YaNg SeTiA

Tuesday, January 15, 2013

Jikalau aq dapat TETAP


Dimulai dengan Bismillah
Assalamualaikum w.b.t...

Dengan ini, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada yang banyak membantu saya sepanjang 4 tahun 8 bulan saya berkhidmat disini. Bermula dari tahun 2008, saya ditempatkan di PMD Rembau.. Kemudian bulan 07/2012, saya beralih ke bahagian Unit Latihan dan Kerjaya.

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada pegawai2 yang telah memberi tunjuk ajar.. Bla.....Bla....Bla...Bla.....

Saya tahu kat sini ramai tak suka saya.. Jadi Alhamdulillah la saya dapat keluar dari sini dan pegi ke tempat lain... Bagi yang ada masalah dengan saya, saya nak mohon maaf pada yang berkenaan walaupon beliau2 tak pernah nak mohon maaf pada saya... Takpelah saya redha.. Sape la saya.. Saya hanya lah budak hingusan @ sambilan yang baru nak belajar bekerja...

Tak macam yang beliau2 yang da expert bertahun2... Bla... Bla... Bla... Bla....

Huhuhuuhu... Amacam ucapan Nor, kalau Nor dapat TETAP nanti... Hahahahah... Baru padan dengan muka diorang 2... Muahahahahahah... Jahat nyer...

Diakhiri dengan Wassalam...



Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor