Cik Nor Miss Nor: Rindu nyer nak berkayak..

KaWaN YaNg SeTiA

Tuesday, February 14, 2012

Rindu nyer nak berkayak..

Dimulai dengan Bismillah..
Assalamualaikum w.b.t..



Seriusly Nor memang rindu nak berkayak... Boleh jadi macam mengidam plak... hehehh.. Padahal bukan slaloo pon Nor berkayak... Rugi woo sape2 yang tak pernah try berkayak...

Bile dengar 2nd bos Nor citer pasal die berkayak, wahhh rindu nyer nak kayak semula... Jeless nie.. :(.. Nor pon bukan lah pandai sangat pon nak kawal kayak nie... Tapi memang syiok woo.. Boleh lah gak Nor kawal sikit2... :)

1st time Nor naik kayak nie time PLKN dulu.. Tue pon dah 6 tahun lepas.. Lame dah.. Nasib baek 1st time bawak tue, tak pernah terkandas la.. Wahh kire terer gak la.. hahahha.. *bangga jap..

Sejak tue lah bile Nor nampak kayak kat tepi pantai tue, rase nak bawak je.. Tapi bile pikir duit akan melayang, Nor pon pendam kan jela hasrat Nor nak berkayak tue... huhuhu.. Pe korunk ingat murah ke kalo nak sewa kayak nie... Walaupon Nor tak tau bpe harge nyer, tapi Nor tau mesti bapak mahal lah...

Daripada membazir wit kat kayak tue, baek Nor beli simpan ke or beli barang keperluan... Kan ada faedah nyer... :p.

Apa2 hal Nor memang rindu giler2 nak berkayak lagi... Takde sape2 ke nak ajak... ;(

Diakhiri dengan Wassalam...


Like or comment maybe ?

3 PeNGuLaS:

lelamaisara said...

betul2...akak pernah amik kursus asas kayak dulu...best betul...

NoR said...

kan3... memg best sgt2... kalo dpt g kursus yg ada kyk mmg xrugi ikut kak... hehhe

Dianaa said...

Sama la! Diana dulu brkayak masa PLKN je. Lepas tu tak merasa dah

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor