Cik Nor Miss Nor: Orang yang tak dikenali

KaWaN YaNg SeTiA

Wednesday, September 7, 2011

Orang yang tak dikenali

Dimulai dengan Bismillah...
Assalamualaikum w.b.t..

Hukhukhuk... Sok sek sok sek... Tak selesa betol la sambil wat keje sambil terbatok2... Lebih2 lagi bile dapat mesej no yang tak dikenali... lagi tensen aq di buatnyer..

Aq ingat die dah tak mao hantar mesej lagi atas sebab2 tertentu... Sebab semalam seharian die tak hantar mesej.. Ghupe2 nyer........ Die hantar mesej balik lak ari nie.... Adoiyai...

Macam mana nak buat nie.... Macam2 aq dah cakap kat die... Tapi die tetap oke jerk... lagi tensen aq...

Penah tak hal nie berlaku kat korunk... Sebelom2 nie penah lah gak kene kat aq... Tapi dah lame... Nie pulak datang balik... Ayooooooooo...

Dah bagi ayat yang menyakiti pon tetap oke lak mamat nie.... Please lah leave me alone... I tak nak kawan O kenal U... MUKTAMAD...

Susah sangat ke nak paham!!!!!!!!!!!! Arghhhhhhhhhh....


Diakhiri dengan Wassalam...


Like or comment maybe ?

2 PeNGuLaS:

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Layankan je.. Huhu

NoR said...

xdo kojo den nk layan do... dala xkenal kan diri then ckp no nie kwn aq bg... tah spe2 tah... nk pggil aq syg2... euwww.. please la.. huhh

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor