Cik Nor Miss Nor: Kerja Ku Kerjaya Ku..

KaWaN YaNg SeTiA

Monday, April 11, 2011

Kerja Ku Kerjaya Ku..

Dimulai dengan Bissmillah..
Assalamualaikum w.b.t.

Minggu lepas, aku ada terbaca komen kawan pasal keputusan temuduga hari tue.. Punyer lah gabra nak baca komen-komen diorang tue.. Sampaikan terketar-ketar jariku nak menekan mouse.. hihihi.. Penangan lah katakan..
Tapi aku betul-betul kiciwa lah dengan keputusan yang diberikan..

Takpelah maybe bukan rezeki aku kan nak dapat tetap nie.. Aku akan cube selagi boleh.. Apa yang aku nak katakan juz "Tahniah" lah kat diorang yang dah dapat tetap tue.. Tak payah nak pening pale lagi nak jawab interview lagi cam aku... hhuhuu..



Diakhiri dengan Wassalam....



Like or comment maybe ?

0 PeNGuLaS:

 
Copyright © . All Right Reserved by Cik Nor